Szpera do BMW E90 – zwiększ przyczepność i kontrolę nad autem
BMW E90 to połączenie komfortu i sportu. Jeśli chcesz wydobyć z niego pełen potencjał napędu na tył, postaw na profesjonalną szperę! W Diff Lock oferujemy sprzedaż, montaż i regenerację mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (LSD) specjalnie do BMW E90. Sprawdź, jak wiele możesz zyskać.
Dlaczego warto zamontować szperę w BMW serii E90?

Modele E90 to już nowocześniejsza generacja BMW serii 3 – często z potężnymi jednostkami napędowymi, ale seryjnie pozbawiona szpery (poza wersjami M). Efekt? Tracisz trakcję, moc „ucieka” na jedno koło, a tylne zawieszenie nie pokazuje pełni swoich możliwości.
Szpera w E90 to:
✅ Lepsza kontrola przy dynamicznej jeździe
✅ Więcej przyczepności – szczególnie przy RWD i większej mocy
✅ Bezpieczniejsze zachowanie na śliskiej nawierzchni
✅ Lepsze osiągi – czy to przy starcie, czy w zakręcie
✅ Must-have przy chip tuningu, swapie silnika, jeździe torowej
Jaką szperę wybrać do BMW E90?

W zależności od wersji napędowej (318i, 320d, 330i, 335i itd.), rodzaju dyferencjału i stylu jazdy – pomożemy Ci dobrać najlepszy wariant szpery.
Dostępne rozwiązania:
🔧 Szpera mechaniczna (LSD płytkowa)
– Reaguje agresywnie, idealna do motorsportu
– Możliwość indywidualnej konfiguracji tarcz i sprężyn
– Wymaga serwisowania, ale daje najwięcej „efektu wow”
⚙️ Szpera helicoidalna (Torsen / Quaife / Wavetrac)
– Cicha, bezobsługowa, idealna na co dzień
– Przenosi moment tylko gdy oba koła mają kontakt z nawierzchnią
– Bardzo trwała i nie wymaga ingerencji
🏁 OEM LSD z E90 M3 lub swapowana
– Dla fanów oryginalnych rozwiązań
– Wymaga modyfikacji lub dopasowania do półosi
E90 vs E46 – szpera w nowszym nadwoziu
Choć montaż LSD w E90 i E46 opiera się na tych samych zasadach, E90 wymaga często dopasowania przełożeń i uwzględnienia czujników ABS/DSC. Nasze doświadczenie pozwala na bezproblemowy montaż nawet w najnowszych wersjach z automatem czy xDrive.
Montujemy szpery w:
-
BMW E90 Sedan
-
BMW E91 Touring
-
BMW E92 Coupe
-
BMW E93 Cabrio
-
Wersje z silnikami benzynowymi i diesla
-
Manual i automat
-
Także swapowane projekty (np. 335i → 2JZ)

Co obejmuje nasza usługa?
Doradztwo techniczne – wybierzemy odpowiedni typ szpery
✔️ Sprzedaż szper
✔️ Kompleksowy montaż z wymianą oleju i testem
✔️ Kalibracja i dostosowanie pracy szpery do auta
✔️ Gwarancja działania i wsparcie po montażu
Dla kogo jest szpera w E90?
✔️ Dla kierowców szukających lepszego prowadzenia
✔️ Dla fanów toru i driftu – np. 330i lub 335i na slickach
✔️ Dla osób jeżdżących zimą – większa przewidywalność
✔️Dla tunerów – zwiększona trakcja po chipie / swapie
Skontaktuj się z Nami!
Telefon: 575 739 099
Zobacz lokalizację w Google Maps
Godziny otwarcia: Pon–Sob 8:00–17:00
Skontaktuj się z nami – szpera do E90 na wyciągnięcie ręki
Nie czekaj, aż jedno z kół straci przyczepność. Zainwestuj w szperę i poczuj, jak BMW E90 powinno jeździć od początku. Lepsza trakcja, więcej kontroli, więcej przyjemności z jazdy. Tylko u specjalistów – tylko w Diff Lock.
FAQ
Czy można zamontować szperę w E90 xDrive?
W większości przypadków nie – xDrive ma centralny dyfer, którego nie da się łatwo zastąpić szperą. Lepiej sprawdza się RWD.
Czy trzeba zmieniać przełożenie dyferencjału?
Nie zawsze. Dobrze dobrana szpera może pracować z fabrycznym zestawem.
Czy komputer pokładowy będzie wariował po montażu LSD?
Nie – konfigurujemy pracę układów tak, by nie wywoływać błędów DSC/ABS.
Czy mogę kupić szperę i zlecić tylko montaż?
Oczywiście – montujemy również LSD klienta.